HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

yakin
Friday, December 12, 2008
Posted on 4:36:39 PM | 5 Comments

suasana dalam kereta, on the way ke ofis.

papa kata, "lain-lain dah ok. tapi kenapa tak pakai lipstick?"

saya buka handbag. ambil lipstick dan tenyeh di bibir.
"dah pakai", saya jawab.

papa kata lagi, "kawan papa, atiqah (bukan nama sebenar), pergi kerja pakai maskara"

alasan saya, "mesti bulu mata dia tak cantik"

papa jawab, "eh! dia memang dah cantik"

alasan saya lagi, "mesti dia tak ada keyakinan diri, sebab tu dia pakai mekap untuk dapatkan keyakinan diri. orang yang yakin, tak payah pakai mekap pun dia yakin."

papa jawab, "ke dah yakin kalau pakai mekap pun tak cantik?"

huh!


Corat-Coret, Kisah Saya | 5 Comments
 

tety says ...
  huhuhu aku suka pakai sesume tuh.... takat yg basic2 jek pun.... kalo x pakai rs mcm togel plak... terbalik la plak....

Reply | Posted on 12/13/2008 7:16:15 PM
 

maya says ...
  elok camtu sebenonye..
aku ni yg malas.. hehe..

Reply | Posted on 12/13/2008 8:00:10 PM
 

laila says ...
  ptg2 macam nih bila baca blog maya .. boleh buat org ketawa . kelakar juga husband maya kan ... :) nampak cute ngat .. keluarga yg bahagia

Reply | Posted on 12/15/2008 1:50:36 PM
 

maya says ...
  haha.. tq laila..

Reply | Posted on 12/16/2008 12:30:15 AM
 

laila says ...
  semalam laila citer kat husband laila tentang apa yg husband maya cakap. Gelak besar die ... ;)

Reply | Posted on 12/16/2008 3:32:11 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 15 + 5 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server