HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

sepit rambut melly
Wednesday, November 19, 2008
Posted on 5:28:42 PM | 3 Comments

gambar kiri ni melly pakai sepit rambut. tapi tak nampak sangat lah.. dok nampak muka melly yang bulat tu je. rambut pun dah serabai mase ni.

gambar kanan ni pulak bahagian belakang sepit. sebab sebahagian besi dah berbalut, jadi sepit tu taklah licin. buleh lah melekat kat rambut.


kes melly, dia suka cabut bila dia sedar ade sepit. pas tu konon-konon nak pasang sendiri. bila orang pasang, cepat-cepat cabut balik.. jadi kenelah alihkan perhatian dia bile nak sepitkan rambutnya yang serabai juga tu..


Made by Maya, Felt Creation, Hair Accessories | 3 Comments
 

iamja says ...
  cantikla maya. nak seketul

Reply | Posted on 11/20/2008 2:42:18 PM
 

Nina says ...
  Eeiiii cutenyerrrr....rajensss!! Maybe I sud try doing the same too..first handmade item i did for my bb was only her bj kurung...hihihi..

Reply | Posted on 11/26/2008 10:58:59 AM
 

maya says ...
  tq ja!

silalah buat, nina..it's much more simpler than baju kurung nih..

Reply | Posted on 11/27/2008 10:20:26 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 10 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server