HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

m.a.l.a.z
Tuesday, October 28, 2008
Posted on 10:50:12 PM | 0 Comments

masalah betul kalau rase malas ni kan.
ok. yang utama, penat.
banyak nak kena setel dalam hari bekerja yang cuma 3 hari ni.
nak packing pun malas.
jumaat ni nak ke krabi. takut juga ada nanti barang-barang tertinggal.
kalau setakat yang untuk budak-budak besar (budak?) ni tak pe lah kan.
ni si kenit tu yang sekarang ni perangainya sangat mencabar kesabaran.

minggu ni papa kerja malam. semalam petang saya hantar papa ke opis dengan anak-anak.
hari ni pagi-pagi saya ke opis papa ambik papa, untuk hantar saya ke opis saya.
dan papa pun pulang ke rumah.
petang tadi, papa ambik saya di opis saya, bersama anak-anak.
dan saya menghantar papa ke opisnya, sebelum kami pulang ke rumah.
begitulah rutinnya setiap hari.

sebenarnya saya rindu kat mr.v tu. cemane lah keadaan dia.
mesti dia sejuk sendiri kan?
tapi tak pelah.
sesekali kene lepaskan dia bercamping bersama-sama kawan-kawan sespesis dia jugak kan.
eh, camping ke warded?
haha..


Corat-Coret, Kisah Saya | 0 Comments
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 13 + 3 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server