HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Dania & Gee says ...
  ermm tak pernah dengar lagik lagu ni. hehehe apa yang gelek gelek tu.

hahahaha tak makan orang. camana agaknye kalau lagu untuk rimau ek. crocodile ke.

Reply | Posted on 7/29/2008 11:57:37 PM
 

Sheila says ...
  Lama tak dengar lagu ni. Dulu masa Adini kinder ada le..asyik nyanyi2. Suka time yang gelek-gelek tu... Bila Al-Amin kinder, kurang lak lagu-lagu nih... Nanti nak tunggu Adibah dan Amni kinder lak.. Suka layan lagu kanak-kanak nih...

Ada satu lagi lagu gajah :

Gajah hidung panjang
Badan hitam besar
Kaki bagai tiang
Dua telinga lebar

Telinga macam kipas
Jalan bongkok-bongkok
Gajah tidak malas
Kuat tolak pokok

Reply | Posted on 7/30/2008 5:56:32 AM
 

faridah says ...
  me lagilah tak pernah dengar lagu ni..masa i sekolah dulu tak pernah dengar pun...norman masa pergi kinder pun takde lagu ni sebab dia gi kender international..heheh...memang takde lah lagu melayu...semua org putih..kalau ada pun ingat bukan lagu tu..lagu rasa saya kalau tak silap..heheh

Reply | Posted on 7/30/2008 8:27:18 AM
 

maya says ...
  gee: nak nyanyi lagu ni cam rentak lagu lompat si katak lompat.. cume in between lines ade sebut gelek gelek sambil gelek2 ponggong.. haha.. agaknya dia buat ayat tak makan orang tu sebab nak bagi budak2 tak takut tgk gajah kot.. hahah..

kak sheila: ooo.. memang ade eh lagu ni? ingatkan cikgu dia duk buat lagu sendiri... haha.. ade lagi eh lagu gajah lain.. cemane rentaknya eh?

faridah: norman mesti tere lagu2 international tu kan..

Reply | Posted on 7/30/2008 8:00:02 PM
 

miss alin says ...
  sy pernah dgr lagu ni msa prtikal kt taska
n skrg mgjar murid2 nynyi lgu ni kt prasekolah

Reply | Posted on 6/10/2011 5:40:02 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 2 + 1 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server