HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

kenapa melly hari2 bad mood?
Monday, July 28, 2008
Posted on 11:07:28 PM | 8 Comments

ni gambar melly pagi tadi, kat pmc.

ni gambar melly malam ni. sian melly, makin teruk measles tu..

pegi jauh2 lah measles. jangan dekat ngan melly..


Corat-coret, Anak-anak Kita | 8 Comments
 

Sheila says ...
  Ala..Ciannya...Harap cepat-cepat sembuh...

Reply | Posted on 7/29/2008 5:52:31 AM
 

rina says ...
  mesti miang tu rasa... tebal gak campak si melly ni. get well soon.

Reply | Posted on 7/29/2008 9:27:38 AM
 

rina says ...
  masa adib kena dulu... sapu ngan ubat. calamine pn ok. pastu pakaikan diapers jer.

Reply | Posted on 7/29/2008 9:28:55 AM
 

Faridah says ...
  cuba bagi minum air kelapa muda..lepastu mandi kan dengan pintersol gel baru sapu dengan callomine lotion...mudah-mudahan cepat sembuh..

Reply | Posted on 7/29/2008 11:57:25 AM
 

maya says ...
  tq kak sheila, rina & faridah..
dah kurang sket merah2 tu..

Reply | Posted on 7/29/2008 9:30:40 PM
 

Dania & Gee says ...
  aiseymen otromen , me bab bab ni mmg tataw. sian bebe melly ek.

bebe D lahir kat sabah. hehehe dia org sabah. baby sabah ada suntikan measles. tapi tu pun tak guarantee dia tak kena. Nauzubillah. shooshhh shooshhh pegi ko measles jejauh dari bebe bebe kami.

Reply | Posted on 7/29/2008 11:54:41 PM
 

maya says ...
  gee: melly pun dapat suntikan tu gak .. tapi kene gak, tapi alhamdulillah cepat hilang gak.. now, she's getting better.. cuma x pegi sekolah jek lagi.. takut jangkit kat budak lain lak...

Reply | Posted on 7/30/2008 7:55:17 PM
 

wan says ...
  eh baru tau, siannya amily, nampak banyak pulak tu.. Cepat baik ya melly, kali ni jgn goeslow, gofast baik hehe (err maya faham ke lawak aku.. err gurau manja kan melly .. auntie ni memang hahaha..) tapi serius, get well soon melly!

Reply | Posted on 7/31/2008 8:48:25 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 19 + 5 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server