HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

creative-homebiz.com
Monday, July 14, 2008
Posted on 11:43:56 PM | 3 Comments

http://www.creative-homebiz.com/

ni kedai kak sheila. adalah dalam seminggu sudah siapnya. baru teringat nak upload kat sini. buleh tambah library i.t. err... sebenarnya nak tunggu barang masuk jugak. belum sempat kak sheila nak masukkan barang kot.

ok. sesape nak beli mesin jahit epal, silalah ke sini. macam-macam jenis mesin jahit ade. aku suka yang satu tu, yang buleh banyak benang tu kaler-kaler tu. tapi rege dia mak aii.. kot bukak kedai jahit berbaloi laa kot. takat suka-suka cam aku ni, hmmmmm.... ade yang kena ketuk pale nanti.. heh he...


Web Design, Web Site, Not So I.T. | 3 Comments
 

sheila says ...
  Sebenarnya tak sempat nak letak barang lagi...sibuk dengan tempahan raya...:-)

Tq for your help... jangan serik ye...

Reply | Posted on 7/15/2008 8:59:48 PM
 

maya says ...
  ooo.. dah bz nak raya eh?.. heh hee..
takde lah saya nak serik.. :D

Reply | Posted on 7/15/2008 10:56:36 PM
 

cheq-sue says ...
  Suka yang macam ni. boleh ker nak request Maya buatkan? syoik tgk org pandai godek-godek ni. Otak cheqsue mmg dah tak boleh terima bab teknikal mcm ni.....huhuhuh. Nampaknya blog cheqsue sampai ke tua lah dia tak kan berwajah baru. sedihnya....mmg dah lama jemu sebenarnya...tapi tak tau nak tukar langsir ke...cat ke...semua tak tahu :(

Reply | Posted on 12/16/2009 3:15:25 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 16 + 6 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server