HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Ada
Tuesday, June 10, 2008
Posted on 9:21:50 PM | 2 Comments

Hari ni ada orang nak gembirakan hati aku. Ada orang belanja aku hari ni.
Dan orang tu masuk pertandingan ratu cantik. Kawan-kawan tolonglah vote untuk dia supaya dia buleh belanja aku lagi. Thanks for the 'teraphy'.. biar aku boleh tidur malam ni..

<item not available>

p/s aku nak buat tutorial peasant blouse. tapi aku ngantuk sangat..


Corat-Coret, Favorites | 2 Comments
 

faridah says ...
  askm...wah maya nak buat tutorial...yeaayyy...hmm tak susah pun nak juga tengok tutorial..heheh...maklumlah org tak pandai jahit....hmmm nnt i tengok kan butang2 tu ye..kedai cari tak jumpa lagi ni...heheeh

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

rina says ...
  malu i tau... hahaha. nway time kasih byk2lah yang oiii.

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 3 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server