HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Spring Garden - sleeveless dress
Thursday, June 05, 2008
Posted on 9:48:38 PM | 6 Comments


lame juga adik tak jadi model mama kan.. :P

dahlia wearing her own, at 10mos (err.. ade 6 hari lagi nak cukup 10 bulan).. aku buat 2 helai.. satu lagi untuk dijual.



Made by Maya, Dahlia Dress, Sewing Corner | 6 Comments
 

DANIA/Gee says ...
  morning beautiful baby, opss and mommy dia sekali.

reallly memula bila faridah buat baju ikut tutorial tu and kata DAHLIA. I tot DAHLIA nama baju. rupanye nama model.

pretty dress.

(cari calculator...cari calculator)

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

maya says ...
  morning dania/gee.. eh.. nak panggil dania ke gee?
ahahhaa...
dahlia nama semua mende.. nama orang, nama jalan, nama bangunan, nama taman, nama kuih, nama bunga.. & now i letak utk nama baju..

eh.. i punye senang.. 43+1 :D

Reply | Posted on 7/10/2008 12:24:05 PM
 

dania/Gee says ...
  Bleh call me Gee.

yes dahlia ni banyak guna kat banyak nama. tu me ingat nama baju.rupanye si little princess ni nama dahlia.

woo tak adil la tuan rumah dapat soklan senang. me 11+5.. aiseymen.

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

faridah says ...
  aik...semua org nak cari kalkulater ke?..i nak cari juga...41+1=42...hahahah

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

malika says ...
  maya , nak tumpang tanya..mana u jumpa kain bunga mcm ni ye..i nak cari kain mcm ni jugak sebb kain 2m yg i ada sekrg tak cukup..hr tu beli kat jakel, tapi tadi tgk dah habis..pls help

Reply | Posted on 3/8/2009 3:16:22 PM
 

maya says ...
  malika: lama dah saya beli kain ni. tak ingat lah, samada kamdar atau nagoya.. kamdar rasanya.. tak taulah ade lagi ke atk..

Reply | Posted on 3/8/2009 3:20:41 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 2 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server