HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Nota nasik tambah
Tuesday, May 20, 2008
Posted on 10:45:48 PM | 2 Comments

Tadi, lepas ke klinik, terus ambik Elman & Melly kat sekolah. Adalah 3 orang budak lelaki umur 5-6 tahun kat depan tu, tengah tunggu mak ayah diorang.. Aku masuk je pagar, terdengarlah sorang budak tu kata, "Mama Elman cantik kan.." Dan yang 2 orang lagi tersenyum-senyum...

Hahaha! Sekian saje nasik tambah untuk hari ni.
Budak-budak biasanya jujur kan? Wakakakaka!!! (nak tambah gak lagi tu!)
---

Sampai rumah, Elman tanya, "Mama, hari ni mama sihat ke?"
"Aah.."
"Mama tak sakit ke?"
"Tak."
"Mama dah buleh bawak kete ke?"
"Aah.."
"Mama hebat ke?"
Kah kah kah... dan aku pun tergelak... sambil jawab, "Aah.."


Corat-Coret, Kisah Saya | 2 Comments
 

rina says ...
  auwww tp memang mama elman cantik pun

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

maya says ...
  ahahah... takde maknenye rina..

Reply | Posted on 7/10/2008 12:24:05 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 17 + 5 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server