HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Lopek
Thursday, May 08, 2008
Posted on 10:40:03 PM | 2 Comments

Hari ni aku lopek.. lopek ni perkataan abang.. ntah mane dia dapat.. sebenarnya lembek... adeh.. sepanjang hari aku sakit.. bile cakap je ngan dr shukur, dia kate, "ya saya tau. memang sakit.."

patut laa doc bagi cuti lame2.. ingatkan doc bagi cuti, buleh laa aku pulun buat baju kan.. (ngeh ngeh..) tapi tak dapat pun.. lopek.. doc suruh rehat ler..

selasa next week dah buleh start kerje.. tu pun doc kate kalau sakit datang jumpa dia balik.. dia kasik sambung mc lagi.. adeii..

takde lah kot... insyaallah ok kot dah next week..
tak dapat nak bayangkan kalau sakit kat opis cemane..
tu kalau kat opis.. kalau tengah drive? mintak2 dijauhkan...

memang aku tak sambung dah order ni bulan may nih.. bulan depan lah, tu pun kalau aku dah tak lopek lagik..


Corat-Coret, Kisah Saya | 2 Comments
 

SHEILA says ...
  Sakit apa sebenarnya Maya ni??? Kesian akak dengar...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

nunu says ...
  maya...email nunu harga and acc no ye...nunu nak byr nie..TQ dear..

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 13 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server