HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Swirly design
Thursday, April 10, 2008
Posted on 3:11:11 AM | 1 Comments

Dahlia dah sihat wal afiat.. Alhamdulillah.. Cuma dah kurus sikit..

Lame rasenye tak buat baju sepasang untuk Dahlia cam ni. Ni latest.. baru je siap. Sekarang pukul 3 pagi dah.. Huhu!!! Kes tak sabar nak tengok ape jadik laa nih... Seronok pulak buat patch stitch.. Nanti buleh sambung belajar lagi...

Kain bunga tu lebih baju Dahlia yang dah kecik tu.. Kain kosong pulak memang dah lame dok bawah meja jahit.. Huhu..

Dah lame memang nak buat design baju cam ni. Bila dah siap, nampak kosong pulak.. so, try tampal bunge... & buat sikit swirly stitch.. Dahlia pulak tengah belajar bergerak sekarang.. so, buatkan seluar dengan pattern embroidery yan sama. Tak sabar nak pakaikan Dahlia mase kenduri mak lang nanti.. :P


Made by Maya, Top N Bottom, Sewing Corner | 1 Comments
 

Tety says ...
  kiut! syok melly mcm2 pesen baju bleh melaram...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 2 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server