HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Nabil Juara Raja Lawak
Saturday, March 15, 2008
Posted on 6:38:01 PM | 3 Comments

Aku tak ikut Raja Lawak dari awal. Aku tengok lepas aku balik kampung, mak aku sibuk tengok.. haha!! Si Nabil ni lah poojaan hati mak aku. Cayalah!!!

Video bawah ni masa minggu ke-2, episod mari kenal nabil.



Corat-Coret, Fiction | 3 Comments
 

rina says ...
  aku lglah lewat follow raja lawak musim ke2 ni... tu pun lps dihasut oleh mu & y.

aku pn suka tgk nabil. lawak dia mmg lain dr yg lain. i likeee. & cham gak aku suka. lebih2 mamat yg gemuk pendek tu. hehehe

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

iamja says ...
  aku tak sempat nak tengok...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

maya says ...
  haha.. rina, takpe.. menambah kenalan artis.. hahaha.. tapi kire diorang mmg buleh lah jadi pelapis.. ade bakat..

ja.. tak sempat tengok kat tv, tengok kat youtube pun buleh..

Reply | Posted on 7/10/2008 12:24:05 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 6 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server