HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Auni Damia
Tuesday, February 05, 2008
Posted on 12:40:00 AM | 2 Comments

Auni Damia lah yang paling rajin pakai baju yang aku buat selain Dahlia. Terima kasih banyak-banyak daun keladi yer mama Auni. :D

Abaikan penulisan aku yang terbalik tu. Ni kira dah stage kedua. Stage pertama melukis pakai komputer (untuk tulisan) dan pensil (untuk bunga-bunga cinta). Pastu tekapkan pada kain.

Ni bahagian belakang. Aku tak dapat cari lagi kain yang untuk tampal keserabutan belakang tu. Mane eh nak cari. Kena cari kedai kraftangan. Kat CM ke?

Ni hasilnya selepas siap disulam.

Kalau sawahkan, bila menabur benih, kadang-kadang padi jadi tak rata. Ade yang rapat-rapat. Ade yang jarang-jarang. Untuk ratakan tu, kita panggil menyulam juge. Jadi, bila aku buat sulaman ni, aku teringat padi kat kampung...


Made by Maya, Embroidery, Sewing Corner | 2 Comments
 

jagung says ...
  best nya kalau aku jadi ko... aku suka la ...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

rina says ...
  akhirnya... dapat gak mek pakai bj sulam2 ni...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 7 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server