HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Untuk kembar tak seiras
Thursday, January 31, 2008
Posted on 9:34:20 PM | 0 Comments

dania lahir 19 jun 2007. amily lahir 11 aug 2007. idaklah kembar pun.
mak ayah pun lain. cuma, ayah dania dan mak dahlia adik beradik.

esok baru aku buleh tengok hasilnya.
setakat ni aku cuma boleh imagine saje. harap-harap jadi cantik.
sekurang-kurangnya, di mata kami. haha!

ini pulak, 2 barang yang aku beli tadi, dalam balik lambat sebab jam dari kl. dalam gerimis sikit-sikit.
ade yang aku terbayangkan hasil dari butang-butang warna-warni tu (bukan scrapbook ya! lol)

cuma, mentol tu sebenarnya untuk mesin jahit aku yang dah lama bergelap.
sekali tu, salah jenis. patutnya aku beli yang putar, bukan yang klip macam ni.
esok aku nak pulangkan sambil salahkan jurujual tu sebab dengan konfiden bagi yang ini, padahal aku dah tunjuk model mesin jahit tu kat kedai dia...


Made by Maya, Embroidery, Sewing Corner | 0 Comments
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 2 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server