HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

little princesses in purple
Tuesday, January 22, 2008
Posted on 10:00:09 PM | 3 Comments

6 out of 8.
it's a loooooooooooong overdue.. sorry geng! haha!

dah lama dapat gambar ni. ingat leh tunggu gambar lagi 2 tapi macam belum ade.. so, aku tepek yang ni dulu lah yer.. anak-anak kecik yang bergaya purple. kain sponsored by puan rina.

aku suka buat dress cam ni. sebab nampak simple jek. nak buat pun senang. hihi..
yang takde dalam gambar, delia yang kat spital sekarang. get well soon baby. dan hannah yang aku tak sempat-sempat lagi nak jumpa umi dia nak pass baju tu.


Made by Maya, Dahlia Dress, MJ | 3 Comments
 

has says ...
  hannah aje ek belum dapat posing dengan gown ni... adeh, cemana ek?

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

maya says ...
  itulah.. kalau lalu umah has tu, selalu lupa.. insyaAllah nanti kita lalu lagi, (harap-harap tak lupa lagi) kita bagitau..

Reply | Posted on 7/10/2008 12:24:05 PM
 

ydawaty says ...
  Alahaiii comelnya 6 dara pinggitan nihhh, insyirah muka comelnya di balik grill, malu2 gitu auwwww, cam makk diaa hehehehehehe

Thanks Maya & Rina, We love U, muahhhhhsss

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 17 + 3 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server