HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Gaun Payung
Thursday, January 10, 2008
Posted on 11:46:34 AM | 3 Comments

dulu mase umur 6 tahun, aku ingat lagi, mak buatkan skirt style macam ni.. kaler biru, plain. aku suka. aku panggil skirt payung sebab bila pusingkan badan, dia jadi kembang bulat cam payung.. :D


Made by Maya, Dahlia Dress, Sewing Corner | 3 Comments
 

gee says ...
  cantik! suke sgt. kemas mu jahit maya, tahap pro dah ni.

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

maya says ...
  tq gee..
akan ku usahakan lagi.. :D

Reply | Posted on 7/10/2008 12:24:05 PM
 

wan says ...
  maya dua tiga hari lepas masa aku pakaikan baju fefel tu gi kenuri, ada jiran aku ingat baju g mu jahit tu aju yg readymade beli kat kedai.. bila aku cakap ini kawan saya yg jahit, dia kuajt kata tgk jahitan kemas.. cam kat kdai lah.. wahh aku pulak yg bangga, padahal patut ko yg bangga.. kekekeke

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 9 + 5 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server