HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Cerita hari ini
Thursday, December 13, 2007
Posted on 4:45:21 PM | 3 Comments

Dahlia sekarang 5.5kg. Patut lah rase berat jek mase mandikan. Haha.. baru pegi cucuk tadi, untuk 3 bulan punye. Padahal Dahlia dah 4 bulan... tu pun, ambik halfday hari ni. Susah nak tunggu papa cuti. Sabtu ni kenduri mah maklong. Ahad lak papa keje dari pagi sampai ke malam.

Elman sekarang suka sebut sorry. Ape-ape buat salah, biasa dia tak mengaku.. 5 minit pas tu, datang mengadap. "Mama, abang soli yer. Salam.. Abang tak buat lagi." Hehehe.. Sejuk hati mama dengar.. Tapi 5 minit pas tu.. uh! Name pun budak laki kan..

Elman cakap: "Abang nak pergi sekolah. Abang nak belajar. Besar nanti abang nak kerja. Abang nak beli kete Ferrari. Nanti abang bawak mama nane papa nane adik jalan-jalan." Semoga impian Elman tercapai. Bukan kereta Ferrari yang aku nak naik. Tapi harap Elman faham, bila nak something, kena ada usaha, ada stepnya. Tak semua mama & papa boleh bagi.

Rabu depan neseri tutup lak. Dah ler apply cuti untuk Jumaat jek. Terpakse apply lagi. Sape nak jaga hero & heroin tu.. Kalau hero je, buleh gak papa tolong jaga.. Kan papa kan?

Aku dapat email pasal kasut baby. This is 1 of my favorites. Sweetkan?.. Ade banyak lagi. Sape-sape pandai mengait mesti buleh buat. Tapi aku tak pandai mengait. Kalau aku pandai harus aku cube juga. (Crocs pun kalau buleh aku nak buat sendiri. Kat rumah FIL aku ade pokok getah. Hahahha...)


Corat-Coret, Kisah Saya | 3 Comments
 

rina says ...
  adoiiii... gelak ngekek2 aku baca tang crocs tu. kalu mu buat... aku nk order 2 psg... utk adib n damia...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

tuan tanah says ...
  haha.. buleh2.. mu order 2, 8 aku bagi okeh..

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

mizzyN says ...
  crocs pakai getah ke? bukan material lain.

Reply | Posted on 5/6/2009 5:49:42 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server