HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Seluar Katok
Sunday, November 25, 2007
Posted on 8:33:45 PM | 5 Comments

ni jek lah projek hujung minggu (ada lagik sebenarnya, tapi belum siap .. hehehe). dengan anak-anak campur ngan pi kenduri lagi, masa tak berapa nak cukup. hmmm.. dahlia pun dah tak tidur lama cam dulu lagi. jadi banyak masa memang kena layan dia.

seluar ni asalnya bedung elman. ingat nak pakai untuk dahlia. tapi dahlia ni ala-ala lemah lembut sikit (pompuan kan), jadi bedung pakai lampin pun ok lagik. tak laa asik tercabut jek. so, dahlia tak pakai bedung panjang ni. dahlia pun memang dah tak pakai bedung pun sekarang ni.

satu bedung, buleh dapat 3 seluar macam ni (eerr.. ade 3 lai lagik bedung tu). seluar yang ketiga buleh panjang sikit. sedap kain ni. kain kapas. bulehlaa pakai dengan mane2 baju or gaun yang takde seluar tu. sopan sikit kan... tak ler nampak pampers jek.. :D


Made by Maya, Top N Bottom, Sewing Corner | 5 Comments
 

maya says ...
  ni buat aku jeles ni...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:24:05 PM
 

tuan tanah says ...
  sape eh 'maya' ni? eerrmm... ??

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

jagung says ...
  i like!!

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

wan says ...
  maya.. terinspirasi sungguh tgk jahitan2 mu.. tapi sapo nak ajar aku jait ni.. huhuuu

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

tuan tanah says ...
  tu arrr.. meh datang sini, aku sudi ajarkan...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 17 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server