HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Top N Bottom
Thursday, November 22, 2007
Posted on 10:56:20 PM | 0 Comments

model yang sorang ni memang suka senyum. memang sesuailah jadi model mama. batuk-batuk pun buleh sengih-sengih jadi model. bak kate hanis, batuk tak masuk dalam gambar. buleh?

balik kerja semalam singgah kedai sutera sg buloh. cari kain cotton. dapatlah yang bunga kecik nih. bukan 100% cotton pun. tapi oklah. sedap je buat pakai hari-hari kain macam ni.

memang teringin nak buat seluar cam gambar bawah ni. jadi baju tu buat cam blouse (buleh ke istilah gini?) jek lah.

tak pernah buat seluar cam ni. ikut je tutorial ni bersama imaginasi. pernah gak laa dulu kecik-kecik tengok mak buatkan seluar tidur kan... tapi nak agak saiz memang tiru seluar dahlia yang sedia ada.

inilah hasilnya:

aaa.. pas ni nak banyakkan design seluar pulak. adelah dua tiga design dah dalam kepale otak sekarang ni. :)


Made by Maya, Top N Bottom, Sewing Corner | 0 Comments
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 14 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server