HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

I'm addicted
Saturday, November 10, 2007
Posted on 1:35:10 PM | 2 Comments

sudah.. ni lah jadinya. tapi papa kate, addicted kat mende nih realistik sket dari addicted kat scrapbook tuh. :p hari ni sebelum ke rumah y, sempat jahit lagi sehelai.. setakat ni memang aku guna kain yang memang dah ada je.. tak sempat nak cari kain lain.. hahahha.. tapi memang puas hati dapat jahit dress baby sendiri. walaupun mungkin tak sepuas dapat bf anak sendiri. sigh.. ye lah, Tuhan tak bagi yang tu, Dia bagi yang ni. tak dapat yang ni, Dia bagi yang lain. ade sebabnya kita tak dapat semua..

gambar atas tu nampak oversize lak. dahlia kena jadi besar sikit baru buleh jadi model baju ni. pengajaran untuk hari ni, setengah inchi pun memainkan peranan okeh.

lipatan bawah takyah ler jahit tangan.. lecesss & ambik banyak mase.. jahit kecik je dah buleh nampak kemas dah.

eemmm... baju-baju dahlia yang aku jahit sendiri ni aku namakan Dahlia Dress!
hehehhe..


Made by Maya, Dahlia Dress, Sewing Corner | 2 Comments
 

rina says ...
  teruja aku tgk mu dh bleh jahit gaun utk dahlia... bilalah aura jahit nak sampai kt aku..

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

elin says ...
  mnaya aku suke la...

cantiknyer...untung takyah beli dress..pasnih buleh ah pi cari kain jahit lagi dress utk dahlia...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 12 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server