HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

air tangan mama
Thursday, November 08, 2007
Posted on 11:06:21 PM | 0 Comments

kalau masak buleh nak kate 'air tangan' kan.. sebab ade basah-basah gitu. kalau menjahit nak kene tangan kering. abih tu jadik ape yeh? haha.. ape2 jea lah..

hari ni public holiday sempat menjahit lagi. ni gaun kedua. dah beli mesin jahit tepi, tu yang semangat membara tu (nampaknya terpakse le buat baju kurung sendiri pas nih.. takde alasan dah...).

kalau tengok kemasan dia memang menangislah... tapi ok sikit dari yang first tu. hahahha.. lenkali bawah tu kena jahit tangan ler nampaknya...

& most important kena cari benang same kaler. bukan main tibai benang yang ada macam yang aku buat kali nih.. macam cacat pun ade. hua hua hua...


Made by Maya, Dahlia Dress, Sewing Corner | 0 Comments
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 4 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server