HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Jatuh pulak
Tuesday, October 16, 2007
Posted on 2:10:54 PM | 2 Comments

Raya ke 2 kul 7 pagi dari umah FIL, dengan tak mandi, 8.30 baru sampai mah parents aku. Mase kalut2 nak pegi beraya lepas tu, aku tejatuh depan pintu tengah bawa baby. Nasib aku sungguh baik baby tak ape2 cume tekejut je.. Nak nangis dah aku mase tu risau baby sakit kat mane2 sebab dia nangis2, lain macam lak tu bunyinye... Alhamdulillah pas minum susu dia buleh senyum2 dan terus pegi beraye. Dapat 3 rumah, balik sebab baby tak tahan duk umah orang..

Adeh... Aku yang sakit badan hari ni..


Corat-Coret, Kisah Saya | 2 Comments
 

has says ...
  nasib baik takde apa2.. slmt hari raya :D

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

rina says ...
  sib baik dh abis pantang... kalu tak bentan nanti... yeker bentan ek...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 10 + 3 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server