HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Nak raya
Saturday, October 06, 2007
Posted on 3:50:18 AM | 1 Comments

Mulenye aku nak cite lagi pasal persiapan raya yang tak setel.. Tapi ade cite lain yg lg penting... Jiran kat kpg aku ni yg rumahnya dlm 1/2km dr rumah mak aku ni, baru terbakar ni. Habis licin. Yang tinggal cume blok2 batu je. Memang ler aku tak bape kenal orang kpg (same kes ngan wan), aku pun tak tengok lagi, tapi hati aku sebak gak.. Sian diorang. Tak tinggal ape. Beratnye dugaan.. Raya dah dekat ni..


Corat-Coret, Kisah Saya | 1 Comments
 

rina says ...
  kesiannya jiran ko maya. dah ler nk raya...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 10 + 4 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server