HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Aku dan raya
Thursday, September 27, 2007
Posted on 6:41:57 PM | 2 Comments

hari ni aku jahit barut 3 helai, sebab 4 helai barut dahlia dah tak boleh pakai. baru la nampak dahlia membesar. harap dahlia terus sihat membesar. takde ler gaun raya nanti gedebeh. hehe

citer pasal raya, papa dah kene keje malam raya ke 2 nanti. so plannye, raya pertama pi mah nenek pastu duk rumah cam biase tunggu sedara mare yg jauh-jauh datang, mase ni lah nak jumpe, kalau kitorang jalan gak mmg susah nak terjumpe dah.. petang, dah kene balik gdangsa. raya ke 2 pagi-pagi balik tg karang balik. mase tu ler baru kami sefamili baraan - jalan-jalan keliling kampung, rumah sedara mare.

Pastu papa balik sg buloh, nak keje, aku & anak-anak tinggal lagi kat kpg. best lama2 kat kpg, tunggu orang datang. papa cuti pastu, baru kitorang semua balik sg buloh terus dah. hidup cam biase tapi dah anak dua. Nak arrange neseri dahlia & nak siap-siap keje dah.. raya memang best, tapi pas raya nak kene keje pulak dah..


Corat-Coret, Kisah Saya | 2 Comments
 

cema says ...
  maii, kau balik bile, tak sabo nak lawat Dahlia

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

maii says ...
  insyaallah aku balik semioggu pas raya. datang le ke rumah raye ni.. :D

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 2 + 8 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server