HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Kacau
Friday, September 21, 2007
Posted on 8:02:41 AM | 3 Comments

Aku nak citer mende lain, tapi jiwa kacau pasal berite budak dlm beg & keputusan DNA. Ya Allah.. Siape pun dia, dari mane pun dia, tak terbayang macamane siksanya jadi dia, macamane siksanya jiwa mak ayah dia. Semuge famili dia terus tabah & walau ape pun alasannye, moge makhluk bertopeng manusia tu mendapat balasan setimpal, di dunia & akhirat.. Amin.

Al Fatihah. Semuga rohnya dicucuri rahmat & insyaAllah syurga jua tempatnya.. Amin.

In search of ...


Corat-Coret, Kisah Saya | 3 Comments
 

has says ...
  aku pun jiwa kacau dengan kes ni.. selagi si makhluk durjana ni tak ditangkap. semoga Allah melindungi anak2 kita. Amiinn

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

tety says ...
  mmg hampesss..... giler... lg la lps baca email tuh... punyala tersiksa adik nurin tuh.... huhuhu x tau cemane nk describe dah 'binatang' tuh... keji.. hina sungguh!

Al-Fatihah utk arwah adik nurin.

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

iamja says ...
  apasal entry aku tak kuo... jap testing

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 9 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server