HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Iman
Monday, September 17, 2007
Posted on 2:45:08 PM | 4 Comments

Elman sekarang dah memang lekat bahasekan diri, saya. Suh cakap Iman dah taknak dah. Dengan Dahlia sesekali dia bahasekan diri, abang, kadang2 saya gak. Pastu bile mama cakap awak, dia marah lak suh sebut Iman..

Hari ni dia kate dia mama. Mama kene jadi Iman. Mule2 sekali dia marah, "kenape iman tak basuh botol ni?" aku protes laa.. Mane mama penah suh Iman basuh botol.. Terus dia kate ok, & bawak botol pi sinki...

Macam2 la dia layan aku hari ni. Siap sound lagi, jangan kacau mama tengok tv ye. Tapi bab jaga adik, "Iman" ni gak kene buat.. Siap pujuk adik lagi kalau adik nangis, "adik jangan nangis ye, Iman buat susu." suke suke je..

Iman sekarang tinggi 90cm, berat 13kg, umur, 3 tahun 3 bulan. Bawah paras..


Scrapbook, Gallery, Anak-anak Kita | 4 Comments
 

has says ...
  pandainya abang iman take care adik dia.. bagus abang

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

wan says ...
  iman ni mmg byk akal lah..

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

tety says ...
  heheh lawak la 'mama' nih.... sesuka hati diong jek nk main tuko2 watak...

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

Can exercise increase your height? says ...
  Hi it's me, I am also visiting this site daily, this web site is in fact
fastidious and the viewers are in fact sharing good thoughts.

Reply | Posted on 9/3/2017 1:51:53 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 5 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server