HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Opis Mbah
Monday, August 20, 2007
Posted on 3:35:08 AM | 1 Comments

Hujung minggu memang biase ade kenduri kat kampung. So, this week Elman join mbah pegi rewang. Mbah kate Elman memang budak baik lah. Duduk je sebelah tengok mbah buat keje. Lupe lak mama nak bekalkan sebijik keter. Takpe lah. Latihan mengawal keboringan tu.

Mama: Iman pegi mane tadi?
Elman: Pegi opis mbah.
Mama: ha? Opis mbah?
Elman: Haah, opis mbah buat keje. Ade makan banyak-banyak. (Sabo je, asal buat keje, panggil opis)
Mama: Iman makan ke?
Elman: Makan. Iman makan sendiri.
Mama: Opis mbah kat mane?
Elman: Kat sane, kat jauh. Mama duduk rumah dengan baby aje ke?
Mama: A ah.
Elman: Oohh.. Sian mama..

Ade lak sian kat ujung tu..


Scrapbook, Gallery, Anak-anak Kita | 1 Comments
 

iamja says ...
  kakakka.. tergelak aku ngan dialog elman. lebih kurang je kalau ayat firman. kalau tempat yg dia tak tahu.. tempat tuh kat jauh. firman pun suka cakap kesian..
tak sabo aku nak tgk muka dahlia yg dah beso.. dah le muka elman.. nie girl version nak tgk cemana.. hehehhe

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server