HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Dahlia
Saturday, August 18, 2007
Posted on 11:36:15 PM | 1 Comments

Hari ni dah Sabtu balik. Maksudnya, Dahlia dah 8 hari.. Syukur Alhamdulillah.. dah sepasang anak kitorang.. rase nak terbang.. hehe..

Hari ni, tali pusat Dahlia dah tercabut.. Yey! Anak mama dah besar.. Tapi aku ade problem sikit.. Susu takdak. Adoi.. Frust betul bile pam tak sampai 1oz. Papa kate, kalau lembu dah lame kena reject.. Ceh! Bukan nak bagi semangat.. Tapi dalam takde susu tu pun, Dahlia selalu tolong mama pam gak.. Baik anak mama.. Mbah kate Dahlia ni memang bersemangat..

Dahlia sangat comel.. Kite sayang Dahlia.. kate abang Iman sambil dok cium-cium pipi Dahlia..

Takde gambar Dahlia lagi, atas sebab-sebab kekurangan facilities di sini. Esok ler aku upload.. Takpun next week..


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 1 Comments
 

mizzyN says ...
  kelakarla cerita nie. suke.

Reply | Posted on 5/6/2009 5:36:04 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 12 + 10 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server