HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

elin says ...
  aghh akus eriau plk baca nih..tp mesti 1000 memori and sejuk hati tgk dahlia..

alamak kena sawan maya?? takut plak aku dgr...

hopefully ko getting better ok..

wahh rajin ko menaip pjg2 kot handphone maya

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

has says ...
  aku seriau gak baca tang kena sawan tu, nasib baik mak ko tau apa nak kena buat.
alhamdulillah selamat semua.
selamat berpantang maya.. take care

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

maya says ...
  Tq has n elin. Alhamdulillah aku dah sihat dah.. Aku pun seriau gak... Aku taip panjang2 tu berhari gak.. simpan dlm notes dulu.. Dah siap baru copy paste.. he he. tp tu la, xleh nak upload gambar. :p

Reply | Posted on 7/10/2008 12:24:05 PM
 

lyein says ...
  mcm sng je erk ko banak...pasal tak sedar pape tiba2 dahlia kuor...

cane nk tau kena sawan ke tak erk??

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

yati says ...
  laaa..aku baru baca..ko kena sawan? nasib baik la mak ko ada..
anyway..tahniah yer..dah ada sepasang...aku lak nak kena start engine balik ni..kot2 terlekat bb boy...Aminnnnnnnn

Reply | Posted on 7/10/2008 12:15:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 7 + 3 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server