HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Count Down
Monday, July 30, 2007
Posted on 1:33:45 PM | 0 Comments

38th-week.
Aku MC hari ni. Ceritanya start Jumaat lepas. Aku sarapan mee + bihun + telur mata + sambal. Tak sedap pun. Aku makan pun tak habis. Sejam pastu aku sakit perut. Itu laa nak dijadikan punca kenapa aku MC ari ni & esok. Kenapelah aku pilih sarapan tu, padahal dah lame aku tak makan seberat tu pagi-pagi.

Semalam jumpa doktor. Doc suh duduk wad. Aku tanak. Dah agak ah. Sebab tu aku dah siapkan jawapan. Sib baik ok. As long as aku buleh rehat kat rumah. Jangan terkinja-kinja. :p Buat ape yang doc suruh. Doktor kate kalau tak elok gak, mungkin esok kena induce. Oohh! Tidak. Aku ingat nak betahan dulu, selagi aku boleh tahan. Kesian lak kat baby. Tak puas lagi duduk dalam perut.

Baby sabar ye? Semoga semuanya selamat.


Corat-Coret, Kisah Saya | 0 Comments
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 18 + 8 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server