HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Mawar Putih Tanda Perpisahan
Tuesday, December 10, 2013
Posted on 9:25:37 AM | 2 Comments

Mawar Putih Tanda Perpisahan

Saya tertengok cerita ni minggu lepas. Sedih dan terkesan.

Lepas google, baru tau ni drama terbaik Anugerah Skrin.
Patutlah best.

Love the story.
Love the acting.
But I'm still not happy with the ending. :'(

Oklah. Dah 3 kali tengok.
Boleh baca review kat sini.


Corat-Coret, Fiction, Review | 2 Comments
 

Azie NZ says ...
  Betul mmg sedih cerita ni, cinematography pun bagus.. mcm Maya, sis pun tak puas hati dgn ending. Still dok mengharap at the end of the story, nampak kelibat Rosyam Noor balik... hu hu hu. Dan tak puas hati juga bila diari tu dihanyutkan ke laut. Bukan kah sepatutnya di simpan sebagai kenangan seumur hidup.. (Bila penonton nak jadi pengarah, hi hi hi)

Reply | Posted on 12/11/2013 2:25:41 AM
 
maya replies ...
  Kan... saya pun dok tertunggu-tunggu sampai ke hujung habis semua nama-nama keluar tu kot Abang Sudin balik. Tak boleh terima kenyataan ending cam tu...

Tak pasal-pasal saya jadi peminat Nad Zainal lak.. haha..

Reply | Posted on 12/11/2013 12:16:55 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server